.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاکید جهانگیری بر حذف تورم دورقمی

معاون اول رییس جمهوری گفت: تعداد انگشت شماری از کشورهای دنیا تورم دو رقمی دارند و در ایران نیز باید تورم دو رقمی از زندگی مردم حذف شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا، اسحاق جهانگیری در دومین روز از سفر به استان کرمان روز جمعه در دیدار جمعی از مدیران صنعتی و اداری شهرستان سیرجان در محل مجتمع سنگ آهن گل گهر، گفت: عملکرد هفت ماه دولت نشان داد که می توان در این مسیر حرکت کرد و دولت باید به گونه ای سیاست گذاری کند که تورم از اقتصاد کشور بیرون رود.

او گفت: با توجه به رشد منفی اقتصاد در چند سال گذشته و در حالی که دنیا رشد 8 درصدی را نیز تجربه کرده باید شرایط به گونه ای فراهم شود که الزامات رشد 8 درصدی را همه بپذیرند.

او با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی ادامه داد: اقتصاد و فرهنگ از یکدیگر تاثیر می پذیرند و تلاش ما بر این خواهد بود با نگاه ویژه به این دو مقوله، توسعه و اعتلای کشور را رقم بزنیم.

معاون اول دولت تدبیر و امید، گفت: اقتصاد و فرهنگ، پیشرفت و اقتدار نظام را تضمین می کند. بخش زیادی از حمایت های مالی از اقتصاد به فرهنگ تبدیل می شود و با ترویج فرهنگ تلاش و توسعه و به صحنه آوردن مردم راه پیشرفت کشور ادامه می یاید.

او گفت: در اقتصاد وقتی موفق خواهیم بود که مردم میدان دار آن باشند و در این عرصه فضای رقابت تعیین کننده ترین فضای اقتصادی است.

جهانگیری گفت: در قالب فضای رقابتی همه استعدادها به کار می افتد و استفاده بهینه از منابع در این فضا بصورت جدی نمایان می شود.
/350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 فروردين 1393
آرزو بر جوانان و میانسالان عیب نیست ...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.